Slideshow Image 1
Slideshow Image 2
Slideshow Image 3
Slideshow Image 4
Slideshow Image 5

* برای ارسال پیام یا سوال جدید اینجا کلیک کنید.

درخواست های شما

استاد چگونه شاگرد خصوصی می پذیرد

روزهای سه شنبه در خانه کاریکاتور کلاس دارم. دوستان تهرانی می توانند اگر سوال و احیانا اشکالی داشتند، حضوری بپرسند؛ البته با قرار قبلی. و دوستان شهرستانی هم از طریق همین سایت در خدمتشان هستم. در غیر این صورت بدلیل مشغله زیاد فرصت کلاس خصوصی ندارم.

 

استاد من از سال 80 در مطبوعات در زمينه صفحه‌آريي و طراحي مشغول به كارم. مي‌خواستم براي ارتقاي كارهام در اين زمينه آيا شما كلاس خصوصي داريد؟

متاسفانه کلاس خصوصی در زمینه هایی که نام بردید ندارم. به نظرم بیشتر مطالعه کنید. با افراد خبره در این کار تماس بگیرید.

 

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد ارجمند.
استاد گرامی / من از سال 74 وارد دنیای کاریکاتور شده و تا امروز مشغول به فعالیت می باشم.
احساس می کنم در این دوران ( البته به خاطر مشکلات کاری ) بهره کافی از فضای ایده ال نبرده ام.اکنون پس از 2 سال سکون تصمیم گرفتم که دوباره فعالیت خودم را شروع نمایم . کار اصلی من طراحی گرافیک کامپیوتری می باشد . از رتبه های کسب کرده در این مدت می تونم به موارد ذیل بسنده کنم.
نفر دوم بخش کاریکاتور چهره مسابقات شمالغرب کشور / اردبیل
نفر سوم جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور / تبریز
نفر چهارم بخش کاریکاتور چهره مسابقات شمالغرب کشور / زنجان
نفر منتخب مسابقات جوانان شمالغرب کشور / تبریز
نفر برگزیده مسابقه ی " طاغوتها تو خالی اند " / تبریز
چاپ اثر در کتاب مسابقه ی " انادولی " ترکیه
چاپ اثر در کتاب مسابقه ی " طنز و کاریکاتور " ترکیه
راهیابی اثر به نمایشگاه ساتریکون لهستان
دوست دارم از نقطه نظرات شما استاد گرامی بهره مند شده و امیدوارم به من کمک نموده تا دوباره در این مسیر قدم بردارم . متشکرم .

www.suntoons.persianblog.ir

کارهای شما را دیدم. خسته نباشید. آقای بقال اصغری که در تبریز هستند، چرا با ایشان هماهنگ نمی شوید؟ به هر حال در خدمتتان هستم. اگر بتوانم کمک کنم. خوشحال می شوم. موفق باشید.

 

با سلام مجدد استاد.
لطفا یه سری به لینک بالا بزنید و هر نظر استادانه و پدرانه ای در جهت بهتر شدن کارهام دارید بهم بگید
خیلی خیلی ممنونم استاد
http://leecartoon.blogfa.com

کارهایتان را دیدم. خوب است. ادامه دهید و در صورت امکان در مجلات ایرانی به چاپ برسانید. می توانید به آدرسشان ارسال کنید تا چاپ کنند. در مورد کار "سالن مد" ساید بهتر بود تماشاچیان قدری مشخص تر و یا رنگی تر می بودند. موفق باشید.

 

سلام و روز بخیر خدمت استاد عبدی
من قبلا درافتتاحیه دوسالانه هشتم خدمتتون رسیدم و خواستم چند ساعتی مزاحمتون بشم ودرمورد موضوع پروژه دانشگاهیم ( کاراکترهای تبلیغاتی وهمچنین طراحی مسکات بازیهای المپیک) ازحضورتون سوالاتی بکنم،،تا به این لحظه هیچ منبع تئوری مشخصی پیدا نکردم، اگرامکان داره می تونید چند منبع به من معرفی کنید که حضوری مزاحمتون نشم ،با وجود این اگر نیاز به مراجعه حضوری پیدا کردم،سه شنبه ها توی خانه کاریکاتور می تونم خدمتتون برسم؟ و یا اینکه اگربرای شما امکانش باشه می تونم سوالاتم رو براتون ای ـ میل کنم. اگر عنایت بفرمایید خیلی خیلی ممنون می شم.
با تشکر وافی و ناکافی

با سلام، سه شنبه هفته آینده (27 آذر ماه 1386) آخرین جلسه کلاس ترم پاییزه برگزار می شود. خوشحال می شوم در خدمت شما باشم. در عین حال، می توانم در حد توان پاسخگوی سوالات شما به صورت اینترنتی نیز باشم. با کمال میل در خدمتتان هستم. موفق باشید.

 

سلام. من دانشجوی کلاسهای انیمیشن جهاددانشگاهی کرج هستم به علت کمی ساعات طراحی انیمیشن تصمیم دارم به یک کلاس طراحی انیمیشن وطراحی شخصیت بروم که امیدوارم شما من را بیشتر هدایت کنیدویک استادمورد تایید در این زمینه به من معرفی کنید. با تشکر از شما

با سلام. من اطلاع زیادی از کلاسهای طراحی انیمیشن و طراحی شخصیت ندارم. فکر می کنم که بهتر است با آقای بهرام  ارجمندنیا و آقای بهرام عظیمی تماس بگیرید یا به سایت ایشان مراجعه کنید.

صفحه مربوط به آقای ارجمند نیا در سایت ایران کارتون

صفحه مربوط به آقای عظیمی در سایت ایران کارتون

 

سلام استاد ... چند وقتیه برای مطبوعات استانی و هفته نامه ها و مجلات کشوری کاریکاتور و تصویر سازی کار می کنم .
اما مدتیه حس می کنم اصلا با کسانی اساتید این رشته هستن ارتباط کمی دارم و از اونجا که چند بار تو روز روشن در مسابقات کاریکاتو حقم رو خوردن ( اینو با جرات می گم ) دیگه هیچ تمایلی برای شرکت در مسابقات ندارم فقط خودمو محبوس کردم تو جراید... خوشحال می شم به وب حقیر من سری بزنید و با دیدن کارام برام توضیح بدین که اصلا با این سبک کارم صلاح هست مجددا به مسابقات برگردم یا نه؟ البته اون زمونا با یه سبک دیگه تو مسابقات بودم
اینم آدرسم :
www.radikalbashi.blogfa.com

سلام. فکر می کنم ابتدا باید خودتان باشید و به مرور و با تمرین و پشتکار پیشرفت کنید. پیشنهاد می کنم کارهای سال گذشته خود را یکبار دیگر نگاه کنید. مسلما، کارهای امسالتان بهتر است. شک نکنید که کارهای سال آینده تان بهتر از امسالتان خواهد شد. ادامه دهید.

خیلی ها مثل شما نسبت به نتیجه جشنواره های ایرانی بدبین هستند، بنابراین  بهتر است حقشان را از جشنواره های خارجی بگیرند. در آنجا که دیگر پارتی بازی نیست. عزیز من این طور فکر نکنید، سعی کنید کارتان را بهتر کنید، آنهم نه فقط در اجرا، بلکه "ای برادر فکری نو بیار". ایده ای جدید و فکری بکر با اجرایی خوب، مسلما برایتان جایزه بهمراه خواهد داشت. دلسر نشوید، ادامه دهید.

 

با عرض سلام و خسته نباشید. من یه چند وقتیه یه وبلاگ ایجاد کردم و کاریکاتورهام رو توش میزارم. از شما تقاضا میکنم به وبلاگ من سر بزنید و نظر کارشناسیتون رو هر چند مختصر و مفید بیان کنید. منتظر حضور سبزتون هستم. یا علی. http://pictorialart.mihanblog.com

با سلام. کارهایتان را دیدم، خوب است. به یاد کاریکاتورهای چهره ای که در جوانی کار می کردم افتادم. به نظرم شما باید از اغراق بیشتر در کارهایتان استفاده کنید و در شروع بیشتر از چهره هایی کار کنید که اغراق در آنها جواب بهتری می دهد، چون اصولا هر چهره ای قابلیت اغراق ندارد. در هر صورت باید بیشتر کار کنید تا کارهایتان از طراحی صورت به کاریکاتور بیشتر نزدیک شود. موفق و جسورتر باشید.

 

سلام آقای عبدی، استاد عزیز، امیدوارم که حالتون خوب باشه، اگه امکان داره کلاس کاریکاتور چهره را در خانه کاریکاتور برگزار کنید. متشکرم.

با سلام، کلاس کاریکاتور چهره ندارم، ولی در کلاس کاریکاتور 2 یک جلسه راجع به کاریکاتور چهره کار می کنیم.

 

سلام آقای عبدی
من تازه جوابتون رو در مورد سوالم دیدم.
اصلا نمیدونستم اینجا جواب میدین.
والا من یه وبلاگ دیگه زدم و کاریکاتورهای بهتری میکشم و توش میزارم.
امیدوارم به این وبلاگ من هم سر بزنید و نظرتون رو در مورد کارهای جدیدم بدید.
www.babolcartoon.blogfa.com حتما منتظرتون میمونم یا علی

با سلام، متاسفانه به علت پروژه ای که در دست دارم، سرم خیلی شلوغه و فعلا نمی تونم به وبلاگتون سر بزنم، ان شالله در فرصتی مناسب حتما این کار رو می کنم.

 

سلام جناب عبدی
من سال هاست کارهای شما را می بینم و لذت می برم. راستش من دبیر هستمو می خواهم برای کتابم که در زمینه طنز می باشد روی جلد مناسبی تهیه کنم. آیا جنابعالی برای این گونه کارها وقت می گذارید؟ در صورت منفی بودن آیا دوستان کاریکاتوریستی سراغ دارید که به من معرفی کنید؟ منتظر پاسخ شما می مانم.
سلامت و شاد باشید.

با سلام، برای اینکار با خانه کاریکاتور تماس بگیرید. آنها راهنماییتان می کنند یا به سایت ایران کارتون سر بزنید. موفق باشید.

 

من گرافیک خوندم .ودر حال حاضر دنبال کلاسهای ابرنگ یا رنگ روغن یا مدادرنگی و... هستم .خواهشمندم اگر سراغ دارید برام میل کنید .متشکرم

با سلام موفق باشید. با خانه کاریکاتور ایران تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: www.irancartoon.com و www.irancartoon.ir

تلفن: 22868600

 

با سلام من مدتها هست که دنبال یک کلاس نقاشی با آبرنگ میگردم ولی پیدا نمکنم دلم میخواهد شاگرد یکی از استادهای معروف باشم در ضمن چند سالی هست که نقاشی کار میکنم رنمیدونم آیا شما میتونید کمک کنید

با سلام، هم می توانید با خانه کاریکاتور تماس بگیرید و هم با معلم های خصوصی. مثلا آقای آتشزاد کلاس های خوبی دارند. از مقدماتی تا پیشرفته. دقیقا آدرسشان را نمی دانم ولی می دانم که در ابتدای خیابان برزیل (ادمه توانیر - بعد از پل همت) کارگاه دارند. شاید از اینترنت بتوانید پیدایشان کنید.

 

درود به استاد بهمن عبدي
اين حقير غريب به 7 سال است كه به صورت حرفه اي سورئال مي كشم و اواخر (1 سال پيش) در خانه كاريكاتور ايران دوره 1 را پشت سر گزاشتم اما با استاد حسين صافي . اون كلاس من رو از لحاظ تكنيك ارضا نكرد و كلاس رو رها كردم و شخصا تمرين كردم
الان با توجه به اينكه 1 سال مي گذرد اما من پروژه هايي رو براي شهرداري و شركت هاي خارجي انجام دادم و همچنين در 2 آموزشگاه در شرق تهران تدريس مي كنم (البته به سبك و ثياق خودم )
من اكثر كارهام رو پس از اتد ، كامپيوتري مي كنم و اين كار رو واقعا دوست دارم
با جناب آقاي عليزاده مقدم هم كار كردم ، خيلي كوتاه ، و به خاطر تميز بودن كار شما و اينكه اكثرا" كامپيوتري هستند از كارهاتون لذت مي برم و شما رو دوست دارم
اگر امكان داره ، به عنوان يك پيشكسوت از كارهاي من ديدن فرمائيد ، و با زمينه اي كه از بنده داريد (با توجه به توضيحاتم ) لطفا نظرتون رو اينجا بزاريد ، من منتظر راهنماييهاي هنرمندانتون هستم .
سپاس ايزد منان را
فاطمه
وبلاگ بنده: http://hotpage.blogfa.com

درود بر شما،

کارهای زیبای شما را دیدم، خوبند. به نظرم باید روی سوژه بیشتر کار کنید. کارهاتون به سمت تصویر سازی میل دارند که اگر سوژه هایتان را ساده تر و موجزتر با رنگ های روشن تر ارایه کنید بهتر است.

بعضی ها هم که اصلا سوژه ندارند بهتر است با سوژه همراه باشند. اگر در فوتوشاپ کار می کنید نوشته ها و رنگ ها را multiply کنید تا زیر رنگ ها که می روند، شفاف شوند یا نوشته ها را در لایه اول بگذارید تا زیر پوشش رنگ ها نروند. پرسپکتیو را هم جدی تر بگیرید تا کارهایتان بعد بیشتری پیدا کنند.

کنتراست رنگ ها را هم بیشتر کنید. بعضی وقت ها رنگ های سبز تیره، آبی تیره و اصولا رنگ های تیره را خیلی در کنار هم گذاشته اید که از لحاظ بصری جذابیت کار را کم می کند. تمرین تمرین تمرین کنید.

از موهبت الهی (طراحی و نقاشی) خوب بهره ببرید. موهبتی که خداوند به همه نمی دهد. قدرش را بدانید و خوب استفاده کنید. موفق باشید.

 

سلام
من یه ایده در مورد کاریکاتوری از اوباما دارم ولی خودم کارکاتوریست نیستم. گفتم شاید ایده ام جالب باشه و شما بخواین بکشین

با سلام. در این مورد با مجله طنز و کاریکاتور تماس بگیرید.

برای دسترسی به اطلاعات تماس این مجله اینجا را کلیک کنید.

 

با سلام من آرشیو مجلات طنز دارم میخواستم بدونم شما مجله ای برای فروش یا معاوضه دارین؟

با سلام. خیر عزیزم.

 

با سلام و احترام ، استاد عزیز مدتی است که من به دنبال کتاب و نوار قصه ای به نام ((زنبور بی باک)) میگردم ،همچنین به دنبال نویسنده این اثر که البته نه در بازار کتاب و نه در بسیاری از آرشیوها و انتشارات نه اثری از این داستان بود و نه از نویسنده آن . مطلع شدم که شما طراح و نقاش کتاب فوق بوده اید می خواستم بدونم آیا شما می تونید کمکی به من بکنید ، خیلی ازتون ممنون میشم.

با سلام. راستش یادم نمی آید که چنین کتابی را نقاشی کرده باشم. من از حدود 30 سال پیش با انتشارات صدف همکاری داشتم و تعداد زیادی کتاب را برای کودک، تصویرسازی کردم و پس از آن دیگر ارتباطم با آنان قطع شد. شاید چنین کتابی وجود داشته باشد ولی باور کنید یادم نمی آید. آن موقع آقای حیدرزاده نویسنده کتابهای صدف بود. می توانید با آنها تماس بگیرید. آدرس انتشارات صدف را می توانید از روی کتابهایش در کیوسک روزنامه فروشی ها پیدا کنید.

همچنین برای مشاهده اطلاعات این ناشر اینجا را کلیک کنید.

آدرس سایت انتشارات صدف: www.sadafkidsbook.net

 

با سلام خدمت استاد عزیزم آقای عبدی . با توجه به اینکه موضوع دو سالانه نهم ترس است میخواستم آدرس و مهلت ارسال آثارو بدونم . بهترینهارو براتون آرزو دارم .

احسان عزیز با سلام، فکر کنم به آدرس خانه کاریکاتور هم می تونی بفرستی. بهتر است با خانه کاریکاتور تماس گرفته و اطلاعات دقیق تر را از آنها بخواهی. برایت آزروی موفقیت دارم.

آدرس وب سایت خانه کاریکاتور: www.irancartoon.com و www.irancartoon.ir و تلفن: 021-22868600

ضمنا یک جشنواره هم با نام جشنواره بین المللی کاریکاتور بهره وری با حداکثر مهلت ارسال تا 11 تیر ماه در حال برگزاری است. برای اطلاعات بیشتر می تونی اینجا یا اینجا کلیک کنی.

 

با سلام و خسته نباشید
من پسر 10 ساله ای دارم که به کاریکاتور علاقه مند است و کارهای خوبی هم دارد.تابستان 2سال پیش به کلاسهای گل آقا رفت ولی سال گذشته کلاسهایشان به حد نصاب نرسید وتشکیل نشد. از شما خوهش می کنم اگر برای کودکان کلاس آموزشی دارید معرفی فرمائید ومن را برای آموزش بهتر فرزندم راهنمایی کنید. با تشکر فراوان

خانم طریقت محترم، با سلام، لطفا با خانه کاریکاتور تماس بگیرید و برای ترم بهاری من ثبت نام کنید. متشکرم.

آدرس وب سایت خانه کاریکاتور: www.irancartoon.com و www.irancartoon.ir و تلفن: 021-22868600

 

با عرض سلام خدمت استاد گرامی
این حقیر مدت 8-7 سالی میشه که کاریکاتور کار می کنم البته این کار را بدون استاد و فقط با تماشای مجلات وکارهای بزرگان انجام دادم
و چند مدتی به صورت جسته و گریخته با برخی نشریه های استانی کار کردم
والان تقریبا مدت دو سال میشه که سعی می کنم کارهای با کیفیت تری انجام بدم
و کارهایم را با گواش رنگ می کنم و دوستانی که اینجا هستن نمی تونن کمک زیادی در جهت ارتقا کیفیت کارهایم بکنن
جسارتا می خواستم اگه ممکنه نمونه کارهایم که در وبلاگم گذاشتم را ببینین و در جهن بهتر شدن کارم راهنمایی بفرمایین www.naroeitoon.mihanblog.com با تشکر ارادتمند شما خدایار ناروئی

دوست عزیز، آقای نارویی سلام؛ کارهات رو دیدم، بد نیست، خوبن. فقط به نظرم یک کمی خشکن. سعی کن به شخصیت‌هات بیشتر حالت بدی تا نرم تر بشن. به عبارتی دارای روح بشن. زیاد کار کن. موفق باشی.

 

salam
ostade doost dashtani mano yadetoon hast?
molhle30m
http://www.leecartoon.blogfa.com/
lotfan bebinid va nazaretoono dar morede TARAHIE SHAKHSIATA bedid
bazam
molhle30m

آقای عبدلی عزیز، با سلام، کارهات رو دیدم، خوبه. ادامه بده و تمیز تر کار کن. با دقت و وسواس زیاد. برای کارهات وقت بیشتری بذار. به نظرم توی کارهای کمیک استریپ هم می توانی حرفی برای گفتن داشته باشی به شرط تمرین زیاد زیاد زیاد.

 

 

 

سلام. من به کاریکاتور خیلی علاقه دارم اما خانه کاریکاتور به من دور است. آیا کلاس کاریکاتوری در شرق تهران سراغ دارید؟

دوست عزیز، خانم موسوی؛ اولا کلاسی در شرق تهران سراغ ندارم، دوما فکر نمی کنم راه شما دورتر از علاقه مندانی باشد که از ساری، قزوین، خمین و ... صبح ها حرکت می کنند و شب ها بعد از کلاس به شهرستان بر می گردند و این درحالی است که خانه کاریکاتور تقریبا در شرق تهران واقع است. ضمن این که سه جلد کتاب تاریخچه و آموزش کاریکاتور در حال نگارش است که دو جلد آن را من نوشته ام و به زودی چاپ می شود و قرار است در فرهگسراها عرضه شود و احتمالا می تواند مورد استفاده شما و سایر دوستداران هنر کاریکاتور قرار گیرد. اما اگر من بودم و مانند شما علاقه داشتم تا پشت کوه قاف هم می‌رفتم. موفق باشید.

 

سلام آقای عبدی من: مصطفی ازوجی ، کاردانی گرافیک دارم.اهل کلاردشت هستم. اما محل کارم شهرستان نور. خیلی به کاریکاتور علاقمندم. یکبار هم تو دوسالانه شرکت کردم.اونا هم به من لطف کردن و برام دعوتنامه فرستادند. ولی وقتی اومدم تو سالن نمایشگاه تازه فهمیدم چقدر بلد نیستم. فکر می کنم خیلی چیزاست که از کاریکاتور باید یاد بگیرم. دور و بریا می گن دستت قوی ولی نمی تونم اونچه که می خوام پیاده کنم. فکرم خوب کار می کنه ولی تو اجرا مشکل دارم. می دونم تو تهران کلاس می ذارید و من شمالیم و شما که همشهری ما هستید می دونید که اومدن و رفتن یک جوون متاهل چقدر سخته. من از آقای شجاعی خواستم که از آموزشگاه ما استفاده کنه و اونجا رو خانه کاریکاتور نور بدونه.و یک مربی قوی رو برای تدریس به شمال بفرسته.ولی هنوز جوابی نداده.آموزشگاه نوشیکا و بسیاری از دست های هنرمند شمال منتظر یک پیشنهاد دوستانه از شما هستند.ممنون

دوست عزیز سلام،
تشکیل کلاس به صورتی که شما پیشنهاد دادید امکان ندارد ولی شما می توانید با ارشاد استان مازندران صحبت کنید تا آن ها با مرکز هنرهای تجسمی ارشاد تهران هماهنگ کرده و ترتیب یک کلاس در سطح هنرجویان و دوستان علاقه مند استان مازندران داده شود. چون مشابه این کار را قبلا انجام داده ام و قرار است در آینده نزدیک به استان گیلان هم بروم.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای هم ولایتی های خودم،
بهمن عبدی

 

آقای عبدی موضوع: درخواست همکاری باسلام بخش منابع انسانی شرکت مپنا در نظر دارد یک سری مفاهیم مربوط به یکی از سیستمهای جاری( سیستم مدیریت عملکرد)را به صورت کارتون تهیه نموده و به آگاهی پرسنل برساند. در صورت تمایل به همکاری و جزئیات بیشتر از طریق آدرس email و یا تلفن ما رامطلع فرمایید. Tel:82983564 Email:n****@mapnamd2.com

خانم ناصح با سلام، پاسخ پیام از طریق ایمیل برای شما ارسال شد. با احترام

 

 

 

با سلام در مورد دوره‌هاي آموزشي كاريكاتور مي‌خواستم اطلاعاتي داشته باشم. غير از خانه كاريكاتور كلاس‌ آموزشي جاي ديگه هم داريد؟(از روزنامه همشهري متوجه شدم آنجا آموزش داريد.) ممنون و ساغولاسوز

سلام، متاسفانه به دلایل متعدد فعلا در همان خانه کاریکاتور انجام وظیفه می کنم. مگر آنجا چه اشکالی دارد! هم ارزان است و هم متشکل. فراموش نکنید که در زمانی که من و امثال من به دنبال آموزش بودیم حتی یک محل برای یادگیری وجود نداشت. دریغ از یک جمله آموزشی. امروزه با این همه کتاب و کلاس و مجله و سایت و... جوینده یابنده است. اگر علاقمند باشید راه های بسیاری وجود دارد. حتما موفق می شوید.

 

جناب عبدي با سلام و درود بنده مدتي است كه در اينترنت به دنبال كاريكاتوريست مي گردم كه براي فكري كه در ذهن دارم، كمك بگيرم. من براي كارت عروسي خودم، مي خواستم كه طرح كاريكاتوري از چهره همسرم و خودم كار شود. از آن جايي كه از كليشه بودن خوشم نمياد، براي تنوع و نو بودن، اين ايده به ذهنم رسيده كه اميدوارم بتونم با كمك شما اجرايي كنم. به همين منظور طي جستو جو هايي كه انجام دادم به وب سايت شما بر خوردم. خواهشمند است در اين زمينه من را راهنمايي كنيد. اگر مقدور هست براي شما، تصويري از خودمون براتون ارسال كنم و شما زحمت كشيدن كاريكاتورش را بكشيد. با سپاس فراوان منتظر پاسخ و راهنمايي شما هستم. هدا نيكبخت

سلام پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.

end faq

 

آخرین کاریکاتور های اضافه شده