Slideshow Image 1
Slideshow Image 2
Slideshow Image 3
Slideshow Image 4
Slideshow Image 5

* برای ارسال پیام یا سوال جدید اینجا کلیک کنید.

پیام ها، پیشنهادات و انتقادات

سلام.استاد پیشاپیش تشریف فرماییتونو به کرمانشاه خوش امد میگم( به نمایندگی بچه های کاریکاتوریست همشهریم)

سلام، متشکرم. لطف دارید.

 

با سلام خدمت استاد
برنامه دیشبتان را دیدم. خیلی عالی بود از پیشنهادی هم که بخاطر برگزیدگان جشنوارها در روزنامه دادید. بسیار سپاسگزارم. راستی استاد خوشتیپ هستید.
مزاحم همیشگی.

خواهش میکنم، خوش تیپی از خودتان است.

 

سلام آقای عبدی !
من سوال خاصی ندارم ...
تو دانشگاه دوستان کنفرانس تصویر سازی کتاب کودک داشتند و از تصویر سازی های شما استفاده کردند !
آدرس رو از آنجا دریافت کردم :)
من با نقاشی های شما بزرگ شدم ! زمانی که شاید 4 یا 5 ساله بودم ! معمولا کتابهای کودک رو شما تصویر می کردید ... هنوز هم دارمشون باورتون می شه ؟ از سال 68 ، 69 ، 70 و ....
حالا من یه دختر 21 ساله هستم و توی واحدهای دانشگاهی تصویر سازی 1 و 2 رو باید بگذرونم ولی ( اهل چاپلوسی نیستم :) ) شما هنوز هم همان تصویر گر خاطرات دوران کودکی هستید !
خیلی از دیدن سایتتون لذت بردم :)

با سلام،از لطف شما متشکرم. موفق باشید.

 

سلام اقای عبدی خوب هستین؟ از پاییز باز هم میخواستم بیام کلاساتون. در ضمن زنجان نمایشگاه انفرادی کاریکاتور هم گذاشتم. خوشحال میشم بازم بیام خدمتتون.

با سلام. من به غیر از 2 کلاسی که در خانه کاریکاتور ایران تحت عنوان کاریکاتور 1 و 2 دارم، هیچ کلاس دیگری ندارم؛ چه از نوع حرفه ای چه از نوع آماتوری. شما اگر کاریکاتور 2 را گذرانده اید، باید بیشتر کار کنید و تمرین انجام دهید و اگر خواستید و وقت اضافه دارید، دوباره در کاریکاتور 2 ثبت نام کنید تا بیشتر با هم کار کنیم. می توانید کلاسهای اساتید دیگر را هم تجربه کنید یا در مجلات فکاهی کارتان را به چاپ برسانید و در مسابقات بین المللی شرکت کنید.

 

.

عبدالرضا جان سلام. بارها تلاش کردم از طریق ایمیل پاسخ را برایتان ارسال کنم اما ظاهرا آدرس را اشتباه داده بودید. از لطف و ابراز محبت شما سپاسگزارم.

 

سلام ميگم خدمت استاد عزيزم آقاي عبدي اميدوارم كه هميشه سلامت و در كار هنريتون هميشه بهترين باشيد ( دوستتون دارم و براتون آرزوي موفقيت دارم )

دوست عزیز و هنرمندم، آقای احسان چراغی؛ دل به دل راه داره. موفق باشید. به امید دیدار.

 

با سلام وعرض خسته نباشی
اینجانب از زمانی که شما و آقای علیزاده درمجله کاریکاتور (دولو) کاریکاتور می کشیدید می شناسم و به شما علاقه مندم . اخیرا" که کارهای شما را درهمشهری دیدم (مخصوصا" روزنامه همشهری مورخ 88/11/05) واقعا" به وجد آمدم. حیفم آمد از شما تقدیرن کنم .
دست مریزاد

آقای ناصر مرسلی فردویی، از اظهار لطفتون سپاسگزارم.

 

سلام آقای عبدی . خیلی خوشحال هستم که میتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم. من با کتابهای شما بزرگ شدم. پنبه فروش خسیس ، شیر بزدل و روباه مکار ، شنگول و منگول ، ... از دهه شصت که من فقط 6 ، 7 سالم بود ، فقط این کتابها و کارتون های بیاد ماندنی رو بخاطر دارم. اینقدر به نقاشی های شما توی این کتابها علاقه داشتم که کار هر روزه ام ، نقاشی کشیدن از روی مدل های شما بود. اینقدر این کار رو دوست داشتم که یه دفتر درست کرده بودم و بیشتر نقاشی ها رو توی اون کشیده بودم تا اینکه معلم سوم دبستان ما (خانم قاسمی) این دفتر رو از من گرفت و به یادگار برد. توی همین دوران بودم که یه برنامه توی دهه فجر ، شبکه دوم میگذاشت که یه نفر یه داستانی رو میگفت و شما پشت به دوربین نقاشی های مربوط به اون داستان را با دستای تواناتون نقاشی می کشیدین... شما با اینکارتون من رو مسحور خودتون می کردین. من همیشه دنبال راز موفقیت شما بودم... شما با چند تا خط ساده یه حالت پیچیده خلق می کردین. خلاصه گذشت و گذشت ... بنا به علاقه ای که به نقاشی داشتم وارد گرافیک سه بعدی شدم و تا حدودی هم اون رو ادامه دادم ... خلاصه همه این ها رو نوشتم که هم قدردانی کرده باشم و هم عرض ارادتی... امیدوارم خداوند به شما عمر طولانی و با عزت عطا کند. خیلی شما رو دوست دارم... خدانگهدار

دوست عزیزم، آقای رستگار؛ از اینکه کارهای دوران تقریبا جوانیم مود توجه تان قرار گرفته بود، من هم بسیار خوشحالم. مرا هم برای مدتی به آن سالها بردید و تجدید خاطره شد. واقعا دلم برای آن سالها تنگ شده. سال هایی که بی وقفه و با علاقه زیادی کار می کردم. چیزی که اکنون حسرت آن دوران را می خورم.
سالهایی که وقت داشتم و بیشتر با عشق و علاقه کار می کردم و درگیر کارهای روزمره امروزی نبودم. از اظهار لطف و محبت‌تان بی نهایت سپاسگزارم و از اینکه دوست جدیدی پیدا کرده ام نیز خوشحالم. برایتان آرزوی سلامت و بهروزی دارم. موفق باشید.

 

با سلام خدمت استاد عزيزم آقاي عبدي (يادش بخير 3سال پيش همين موقع افتخار شاگرديتونو داشتم همدان )....به هر حال هميشه براتون آرزوي سلامتي دارم...دوستون دارم.

با سلام، ببین چه جوری 3 سال گذشت. باورت میشه؟ من هم همیشه یادتون هستم. دل به دل راه داره


end faq

 

 

آخرین کاریکاتور های اضافه شده