Slideshow Image 1
Slideshow Image 2
Slideshow Image 3
Slideshow Image 4
Slideshow Image 5

انیمیشن

مجموعه انیمیشن های زیر، بخشی از ثمره فعالیت مستمر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

گشت و گذار ( انیماتور- 1361):

وله و تروکاژهای انیمیشنی برنامه ای زنده تلویزیونی، از گروه سیاسی شبکه ی اول سیما، به تناسب موضوع اصلی برنامه که در باب تفاسیر سیاسی بود.

 

دوچرخه مقرراتی ( طراح استوری برد, طراح شخصیت, انیماتور فریم های کلیدی- 1368):

شخصیت دوچرخه سوارِ انیمیشنی فیلم در فضایی واقعی سعی می کند از یک خیابان فرعی وارد بزرگراهی شود. اما دوچرخه با دیدن بزرگراه و عبور اتومبیل ها از رفتن به آن جا امتناع می ورزد و تلاش دوچرخه سوار بی نتیجه می ماند.

  • حضور در هشتمین جشنواره فجر تهران، 1368

 

ورود ممنوع ( طراح شخصیت- 1368):

شخصیت انیمیشنی که سوار بر اتومبیل در خیابانی واقعی در حال حرکت است، در صدد ورود به خیابانی فرعی که تابلو ورود ممنوع دارد، برمی آید، ولی اتومبیل اش از این کار امتناع و به تابلو اشاره می کند. شخصیت پیاده شده، سعی می نماید علامت روی تابلو را تغییر دهد، که موفق نمی شود. در پایان اتومبیل به خیابان اصلی برمی گردد و شخصیت آن را دنبال می کند...

 

خط کشی عابر پیاده ( طراح شخصیت- 1368):

شخصیتی انیمیشنی از میان اتومبیل ها عرض خیابان را پشت سر می گذارد. در وسط خیابان میله هایی وجود دارد که آن را به دو بخش تقسیم کرده است. شخصیت تلاش دارد هر طور که شده از میان یا بالای این میله ها عبور کند که موفق نمی شود. یک تابلوی محل عبور عابر پیاده در نزدیکی اوست که وی را متوجه خود و خط کشی عابر پیاده می کند. شخصیت با شرمندگی به صف در حال عبور عابران زنده می پیوندد و از روی خط کشی عبور می نماید.

 

عابر پیاده ( طراح شخصیت- 1368):

شخصیتی انیمیشنی از میان اتومبیل ها عرض خیابان شلوغ و پرخطر را طی می کند و پس از برخورد به تابلوی منع کننده شرمنده می شود.

 

ماجراهای ساده ( طراح شخصیت- 1373،1374):

مجموعه ی "ماجراهای ساده" در چارچوب اتفاقات طنزآمیز برای یک شخصیت واحد با مشخصات ویژه طراحی و ساخته شده است. درونمایه و داستان های این مجموعه (با میانگین زمانی بین 5/6 تا 5/14 ثانیه) با بهره گیری از ضرب المثل های ایرانی، که بارور از طنزی غنی هستند و در قالب مسائل روز جاسازی شده اند، شکل گرفته است. عناوین قسمت های این مجموعه به شرح زیر می باشد: کوک ساعت، طناب، تلفن عمومی، دیدار در آینه، استراحت، نشانه گیری، شطرنج، بارفیکس، تعادل در آینه، نوازنده، طلوع آفتاب در شهر، طناب (بالا رفتن)، ورزش یک نفره، پنجره، و عکاسی.

  • حضور در یازدهمین جشنواره فیلم کودک اصفهان، 1374 - اولین جشنواره پویانمایی تهران، 1377 - نهمین جشنواره هیروشیما، 2002 (فقط چند قسمت از مجموعه)

  • برنده جایزه اول فیلم سازان حرفه ای آسیفا، جشنواره فیلم کودک اصفهان، 1374 - جزء ده فیلم منتخب تماشاگران جشنواره فیلم کودک اصفهان، 1374

 

ماجراهای ساده 2 ( طراح شخصیت- 1379،1381):

درونمایه ی این مجموعه در 120 قسمت نیز مانند مجموعه ی 30 قسمتی "ماجراهای ساده"، با بهره گیری از ضرب المثل های ایران که بارور از طنزهای غنی هستند و در قالب مسایل روز جاسازی شده اند، شکل گرفته است.

  • حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان، 1379 - جشنواره سبز، 1379 - جشنواره رشد - دومین جشنواره پویانمایی تهران - جشنواره هیروشیما، 2002 - جشنواره A.B.U مالزی، 2003

  • برنده دیپلم افتخار، جشنواره سبز، 1379

 

تیزر تبلیغاتی "باطری نور 2" ( کارگردان, نویسنده, طراح شخصیت)

 

تیزر تبلیغاتی "کیک سیگُل" ( نویسنده)

 

در دندانت لانه دارم ( کارگردان, طراح استوری برد, طراح لی اوت, طراح شخصیت, انیماتور فریم های کلیدی, مسئول تست مدادی, تدوین گر- 1363):

یک فیلم 15 دقیقه ای راجع به کرم دندان که در دهان یک کودک روستایی زنگی می کند و او را عاجز کرده، در نهایت یک خرس دانا با یاد دادن طریقه صحیح مسواک زدن او را نجات می دهد

  • بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر، 1363

تیزر تبلیغاتی "باطری نور 1" ( کارگردان, طراح استوری برد, طراح شخصیت, انیماتور فریم های کلیدی, انیماتور فریم های میانی, دسیناتور)

 

میان پرده های ورزشی ( کارگردان, نویسنده, طراح استوری برد, طراح شخصیت- 1378):

با نگاهي طنزآميز به رشته های مختلف ورزشي پرداخته مي شود.

برنده دوم جشنواره فیلمهای ورزشی تلویزیونی در سالهای 2002 و 2003 که توسط آکادمی ملی المپیک برگزار شده بود و همچنین در جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی تلویزیونی میلان ایتالیا 2003

 

عنوان بندی "در خانه" ( کارگردان, طراح استوری برد, طراح شخصیت, انیماتور فریم های کلیدی, انیماتور فریم های میانی)

 

عنوان بندی "عباسقلی خان دوم" ( کارگردان, طراح استوری برد, طراح شخصیت, انیماتور فریم های کلیدی)

 

عنوان بندی "همه دختران من" ( کارگردان, طراح شخصیت)

 

آخرین کاریکاتور های اضافه شده